Thursday, 19 January 2012

ibu...permata hati ku

sy noreeda..pelatih plkn kumpulan 1 siri 9 2012..masih dalam latihan tapi balik sempena cuti tahun baru cina..minggu depan baru balik sana..sy rindu kat ibu sy dan tak pernah duduk asrama..

ibu..:(

hari ke 3 kat sana hati ni rasa rindu yang teramat sangat kat ibu sampai tak perasan yang sy dah menitiskan air mata kerinduan..mungkin tak biasa berjauhan..bila sy menangis secara tiba2 sy rasa sesak nafas sampai kena asthma..tapi tak berani beritau ibu sebab takut dia risau..biasa la perasaan seorang ibu macam mana..tapi tu la kali pertama sy kena asthma..

hari2 yang berlalu sy lalui dengan hati yang tabah..sy tak berani nangis takut perkara yang sama berulang..sy bukan anak bongsu tapi terlalu rapat dengan ibu..sy pun berfikir jika sy berterusan macam ni adakah sy mampu melalui kehidupan di universiti mahupun kolej..sy tidak pasti cuma mengharapkan Allah sentiasa di samping sy..bila balik rumah dia lah orang pertama yang sy nak sangat jumpa..

sy memang kuat touching lagi2 bila fikir pasal ibu..ibu..ingat tak masa dulu ibu selalu tidur sebelah kita tapi sekarang kita tidur sorg2..ibu..ingat tau..walaupun kita degil kita tetap sayang ibu sepenuh hati kita..tu je yang kita nak ibu tau..:(..ibu..kita tak nak ibu sedih..

kepada sesiapa pun sayangi lah ibu anda..tiada siapa yang mampu ganti kan dia..

 i love u, ibu
Cute Spinning Flower Blue